tisdag 20 november 2012

Bloggare Bängt Bloggar bara brända bullar

Bloggens dagar!? 

hej hur e läget med er? inte för att jag bryr mig men jag skriver ändå en hälsnings fras.

så jag bloggar inte så ofta som man kanske borde göra för att få ur sig sina tankar, idér planer osv osv men jag gör ett smått försök nu kl är 10:21 nu när jag börjar och vi får väl se när jag är klar.

okej, så vart börjar vi. ni är ju såklart extremt intresserade av vad som händer och sker i mitt liv så jag börjar väl ta upp dom lite mer relevanta sakerna.
jag jobbar inte eftersom jag mår så psykiskt dåligt, det finns orsaker till detta. jag väntar på att den förbannade utredningen ska börja dra igång ordentligt så jag kan börja lösa saker, det känns som att jag står och trampar vatten i en evighet utan att veta vilket håll jag ska simma för att komma fram liksom.
och vad ska jag göra när jag väl är framme det vet jag inte, men när jag väl mår bra så kan jag göra vad som jag nu än vill! och just nu kan jag inte eftersom mitt mående håller tillbaka mig.

men iallafall så är det sånna saker som krätsar kring mitt huvud just nu... 

mvh Bacon

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar